Träning med Dalen imorn! :)

Nu är 94:ornas uttagningar helt slut. De killar som har kommit in har i stort sätt redan fått reda på det, men det kommer självklart ta ett litet tag innan tjejerna får reda på det. Idag vare Karin som fick vara med och spela på uttagningarna ;) hahah :) Eftersom att våran hall fortfarande inte går att träna så tränade 94:orna i gammliahallen men cooper kunde de inte springa. De fick köra beeptestet ist ;) Stackarna.. men men, man får liksom göra det bästa av situationen.

Vi rigare har ju inte heller kunnat träna i hallen så det blev ingen kvällsträning varken i måndags eller idag. Vi ska nu ist börja träna med olika andra lag här uppe tills hallen är spelklar. Tore ringde mis nyss och sa att jag och fyra till från laget ska träna med IBK Dalen :D Askul ju! Lite nervöst bara att träna med ett elitserielag.. men kul! :) Känner iaf igen några därifrån som redan gått ut rig, så det blir nog bra. Kl 7 i gammliahallen börjar det :)

Har vart så himmla trött idag.. höll typ på att somna på lektionerna när vi hade matte, kemi och fysik efter varandra -.- Har väl sagt till Emelie att jag ska gå och lägga mig i kanske en timme nu :P men nu ska jag faktiskt göra det!!

Imorn blir det chilldag under skoltid.. Först två "lektioner", handledartid och en där vi får göra vad vi vill... sen hål i 3 timmar= stan och så :D sen två lektioner sen slut :)

Ne nu ska jag ringa pappa sen sova! Tjaaaaaaaaaaaaaoooooo! <3333333333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på träningen!

2010-02-11 @ 19:43:29
Postat av: Anonym

Tack, det gick helt okej :)

2010-02-17 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0