Skön helg hemma i Sthlm ;)

Nu e den här helgen också nästan slut... men bara nästan ;) Har match mot Duvbo kl 7 i viksjö, och den måste vi bara vinna!! Råkade skriva att den var igår tro rjag :P men det är idag den e :)

Helgen har iaf vart asbra hemma i sthlm :) Tog flyget redan kvart i 4 från Umeå i fredags så missade sista lektionen. När jag kom hem bytte jag i stort sett bara om sen drog jag till stan men Jennifer, Elin och Matilda för att äta :) Vi kände att vi ville prova nått nytt ställe som vi inte varit på, så vi åt på en Indisk restaurang "Indian Garden". Det var asgott faktiskt :) Vi satt där ett tag och snackade och aa,.. det var mysigt :) Efter det tog vi tåget till jakan och träffade Alex Karlström, inte för att jag känner han men han går i Elins klass :) Vi tog sen bussen hem och träffade då Alexis, Jimmy och Frans... hahha länge sen man dåg dom :)

Först tänkte vi dra ut nånstans men .. det blev inte så. Istället gick vi hem till Elin och kollade på film i hennes källare med bullar och så, sen sov vi där :) Länge sen det bara var vi fyra som gjorde något :)

Igår gick vi upp runt elva och Elin skulle då slinga Matildas hår, då åkte Jag och Jennifer till kista och shoppade lite. Eller a... jag shoppade lite och Jennifer..... shoppade mkt ;) Hahah :) Köpte iaf en jättefin kjol från bikbok och en vanlig svart t-shirt som man kan ha under:) Jennifer köpte också fina saker. Tillslut fick hon tag på sin flanellskjorta som hon gått och frågat efter typ hela tiden vi var där ;P Hahah men den var asfin iaf. Ska få låna den nån gång och hon min skjol ;)

På kvällen hade jag på mig det jag hade köpt och så åkte jag och Daniel till Charlie i Daniels hockeylag och aa... typ chilla ;) Tyre, Charlies tjej och några andra var där också. Kände typ ingen men det var kul ändå :)

Nu ska jag äta, sen dra på match. Flyget tillbaka til lUmeå går vid elva ikväll ;P Ha det bra så länge!!!!! Puusssaar<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0