Cariiiiiiiiisch!!! / Empiiiiiiiiisch!!!

Tjennnnnnna! :D:D:D:D
someone has taken over CaRrOs bloggisch!
Den rätta ägaren sitter här bredvid mig och käkar på en morot som hon tydligen har "hittat" nånstans, å inte i köket! usch....

Här på elevhemmet har vi just nu lite nytt fräscht lammkött (evelinas uttryck) i och med att 94killar är här på uttagningar för att se vilka som ska börja här nästa år... de gillar vi :D Vi hälsar alla nervösa småkillar lycka till inför morgondagen :D speciellt Albin Sjögren som är från Deutgis hemort, hon har pratat så gott om honom, så jag har höga förväntningar på dig Albin (KÄNN PRESSEN).

Ajaaa, annars så har dagen vart chill :D ledig från träning, kolla på film på lektionerna, trevliga vänner och god mat... men så plötsligt! blir inte dagen lika lyckad för carro eftersom hennes mobil går sönder! :( vi skänker alla en tanke till den! Så alla som vill ha tag på carrisch, förvänta er inget svar!!!!

... fast personligen tror jag att carro fejkar allt med sin mobil för att slippa prata med alla eftersom hon bara är inne mitt rum och endast vill umgås med mig!!! :D mobilen är alltså en bortförklaring för att slippa alla er andra! Och ja, jag menar även just DIG som läser de här! DU är en av dom jobbiga!



// eMPISCH THE GUESTBLOGGER!!!!!!!

:D


Kommentarer
Postat av: Mikalsina

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-10 @ 07:07:20
URL: http://mikalsina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0