Hatar mosad banan!

Ni som inte redan vet hur det gick i vår match mot uppsala har nog redan redan räknat ut att vi förlorade... man brukar inte vara så snabb på at uppdatera efter en förlust. Sen har jag faktiskt haft gaanska mkt att göra och internet har dampat. Så... nu har ni fått höra mina bortförklaringar till varför jag inte skrivit :D

Vi behöver inte snacka mer om matchen... ledde med 2-0 inför tredje perioden, tappar till 4-3 efter lika med tre min kvar -.- Suuuuuuurt!!!!!

Tränade på som vanligt i går trots allt. Två tränignar med skola imellan. I skolan redovisade jag, Emelie och Evelina våran novell som vi skulle filmatisera. Asså typ en novell i bildspel med ´musik och berättarröst :P Hahah skitsamma, den blev asbra tkr jag iaf!!! Gick bra på redovisningen också så hoppas på ett bra betyg ;)

Är lite sur på min skoldata just nu.. har råkat få bananmos typ i den så kan inte komma in på internet längre-.- är inne på min andra data nu men har ju lagt in bilder på min skoldata som jag nu inte kan lägga in -.-. jäääävliiigt irriiiiteeeeraaandeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0