Lika mot boden men mål för mig iaf! :) + en pinsam händelse.....

Fan! Det känns som en förlust men det var det ju inte. 4-4 slutade matchen efter att vi ledde med 3-2 inför tredje. Med 18 sek in i tredje får dom straff för, ja jag vet inte, ingenting. Domarn tkr vi står i målgården men samtidigt står motståndarna och slår framför palle! Domarna var rent ut sagt sämst, inte ens eniga, men vi försökte hålla humöret uppe och köra ändå. I slutet, då det står 4-4,  får vi en utvisning för, aa ingenting.. och då hade vi ett grymt boxplay. Det var jättenära att josse lyckades få in den men det ville sig inte. Inget mål i sudden heller så det blev bara en poäng för oss i den här matchen och ligger fortfarande trea. Känns som en förlust ändå... skotten på mål var typ 4-12, 5-9.....a asså vi hade mkt fler lägen än dom...

Aja, ett mål i friläge blev det för mig iaf :) Ingen zorro dock men ändå ;) Just nu har vi precis ätit på max här i boden, och är nu påväg tillbaka till Umeå. Kommer väl komma fram runt tio ikväll kanske.

Vi hade ju matchpunkter som vanligt innan matchen. Man sätter altså upp en punkt som man ska tänka extra på. Nu på bussen kommer Tore snacka med varje spelare om matchpunkterna, vad vi ska tänka på och hur han tyckte det gick på matchen. Tkr det e asbra, då vet man vekligen vad som e bra och vad man ska förbättra. Jag satte själv upp att jag skulle transportera bollen bort från hörnen och inte fastna där. Var svårt i början eftersom att det dubblade så mkt men sen gick det bättre. Fick bra kretik av Tore iaf. Han var nöjd med mig och min femma, ska bara tänka på att ta lite snabbare beslut :)

Hahah juste appropå hicka som jag har just nu(ovanligt)....så aa, pinsamt men måste berätta. Skulle gå och slänga brickan och allt på max för att gå tillbaka till bussen, så får jag världens hicka och typ vickar till brickan så den fanta som e kvar kommer rakt över en mamma och hennes barns ben...asså orkar inte med min hicka... jag skojar inte om jag säger att jag har hicka MINST fem gånger om dagen... minst!!!!!!

Nu blir det till att kolla paradis på datan eller nått, ha det så bra sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0