Nu åker jag till Trysil och åker skidor :D

Hahha.. ja om jag inte har skrivit på ett tag brukar allt tillslut komma på en gång..så nu får ni lite och läsa.. om ni pallar ;)

Just nu sitter jag i bilen på väg till trysil i Norge som jag sa tidigare. Ska åka skidor och bada tunna och så. Kommer hem på fredag kväll då Evelina från skåne kommer och sover hos mig :D Har ju match i Uppsala med rig dagen efter så hon liksom mellanlandar hos mig och åker med oss till matchen :)

Igår packade jag och lite saker, sen försökte jag faktikt lära mig " river flows in you" med yiruma (är med i twilight) på piano :D Hahah tycker det ser så coolt att kunna den så lärde mig faktikt rätt mkt ;) Gick ju på piano när jag var mindre :O Hahah.. tkr fortfarande det e kul att spela inbland ;P

Aja nu ska jag ju till Norge, vilket betyder att jag kommer vara i ett annat land kom jag på igår :O Kommer ju inte kunna vara inne på internet eller smsa så mycket.. så ni vet :) Känns ju lite konstigt att åka till Trysil och all snö nu när det finns så mkt snö här hemma ;P Men nu är det typ enda gången det funkar för hela familjen att åka eftersom att vi inte har lov samtidigt och så ;P

CCCCYYYYAAAAAAAAAAAAA!!! <333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0