Nyårsafton och Jennifer 16 år!

Lite seg med det här inlägget också kanske.. men man är inte så jättesugen att sitta och skriva under lovet. Nu sitter jag i bilen på väg till Trysil så kan lika gärna passa på att skriva lite om de här dagarna :)

På nyårsafton vaknade jag först upp med älsklingen, men sen åkte han hem efter ett tag. Kl tre var jag hos Jennifer med Matilda, Elin, Jessica och Hanna och åt tårta eftersom att ÄLSKLINGSJENNIFER FYLLDE ÅR :D!!Wiee nu är hon 16 år! Grattis igen söötnoooosss!!<333333Åt sen middag hemma på kvällen med småkusinerna och familjen, eller a.. Felicia drog ju till Falun direkt efter storvreta med sin pojkvän Crippe och firade nyår där, gulligt :)

Runt 9 tog jag, Veronica, Gurra, Matte och Rasmus bussen mot jakan på fest där vi skulle möta Jennifer, Matilda, Elin, deras typ killar och andra människor :) Mötte även brudsen från fotbollslaget på vägen men dom skulle nån annanstans. När vi kom till huset där festen var visade det sig att typ ingen kände han som bodde där..... men dom flesta kom in ändå. Det var ändå lugnt där liksom, eller asså det var inte direkt stökigt, fast efter att tag började dom skicka ut alla killar för att det var för många. Hahha tabbe... klart alla tjejer drog då också :P

Vi började iaf springa mot bussen som skulle gå om några minuter och tänkte dra till Rasmus istället eftersom att hans hus stod tomt. Vi var kanske 20st och det var bara människor man typ kände, några från gamla klassen och några från typ Jennifers och Elins nya klasser. Hahah.. fast när bussen ringde Elin och sa att vi skulle komma upp till övervåningen... men vi hade ju dragit :O Vi fick liksom inte med oss henne kom vi på.... men det var lugnt för hon hade ju Hugo där :) Vi skulle aldrig ha lämnat henne annars ;)

Vi kom typ till Rasmus innan elva nån gång och hade askul faktiskt ;) hahah jag och Jennifer gick på " promenad" och alla dansa och vad vi nu gjorde. Sen kom Ludde och Daniel också :D :D Då blev man glad! Kl tolv gick vi ut och sköt raketer och pussade alla gott nytt år och kramades och.... gick vi in sen ? ne jag tror faktiskt.. lr jo de gjorde vi, vi gick in ett tagt....aja skitsamma om vi var inne eller inte, kul hade vi iaf. 

Jag och Daniel var väl hemma runt halv tre sen på natten efter att ha tagit taxi hem med Veronica. Det gick typ inga bussar och våra föräldrar tyckte ändå inte vi skulle åka komunalt hem, men taxi fick vi ta, vilket inte var så svårt att inte protestera emot. Hungrig ? Ja det var väl en fråga som mamma visste att jag skulle svara ja på ;P åt rester av middagen och sen gick vi in på rummet;)

Och nu är det 2010! Kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig vid att skriva det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0