Rivstart med innebandyn efter lovet!

Första skoldagen avklarad. Hände väl inte så jätte mycket, vick betygen på matten och jobba med bildspelsnovell på svenskan. Aa...... sen fick vi en ****** bok på engelskan!!!!!!!! asså orkar inte läsa böcker hela tiden! Aja, tog "pojken som kallades det" iaf. Den har man ju ändå hört en del om ;P

- Efter som att ni precis haft lov så ska vi.... köra rivstart den här veckan!!!
Det var vad vi fick höra på morgonträningen och dagträningen idag. Ingen mjukstart här inte utan vi kör på. Det var högt tempa på båda träningarna och riktigt kul vare också. Två nya övningar körde vi, lite komplicerat i början men sen gick det bra.

Efter träningen skulle jag och empan vara duktiga och stanna kvar och dribbla och skjuta men neej... vi hann inte så länge eftersom att småttingarna börjar träna kl 6.

Tänkte handla också men neee, orkade inte idag. Hade ändå ganska mkt mat i frysen och typ pasta och potatismos. Det är väl typ mjölk och så jag skulle behöve, men kanske fixar det imorn ist :) Blev iaf fiskpinnar med potatismos till middag idag.. hahah den ni ;)

Har precis kollat AIK-Järfälla på tv och såg bla. Alex kjellbris som spela i bele förut och hjälpte mig med att zorra ;) hahah :) Just nu sitter vi i Evelinas rum och kollar paradise hotel :O Sen ska jag sova :D Är typ förkyld och har ont i halsen just nu :/ Hoppas det går över lite tills imorn:/ Hahah juste, det blev ju inte direkt bättre av att sova i ett rum med 7 graders värme!!! Smart som jag är så stängde jag av elementet innan lovet så det var ju iskallt när jag öppnade dörren igår kl 12;) Hahha fick sova med mjukisbyxor, tjocktröja, filt och täcke ;)

Imorn äre två hårda träningar med styrka och löpning! Så goodnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0