Så var man i Umeå igen!

Så var man tillbaka i Umeå för första gången det här året ;) Asså shit va mkt folk det ääär!! Typ fullt på flygplatsen och nu e bussen helt fullproppad! Hahah och tror nästan att flygplatsen har säkerhetsförbättringar som nyårslöfte lr nått... asså skoja inte dom var typ sjukt petiga med allt, asså mer än vanligt. Brukar aldrig behöva visa legg eller bordingcard när jag tex lämnar in specialbagage ( klubborna). Brukar bara lägga dom där och sen få gå typ :P Och när dom skulle känna igenom personerna som gått förbi den där när det piper, så kände dom typ på varenda liten yta på kroppen tusen gånger! Hahaha aja skitsamma, jag klarade mig iaf :D

Sitter på flygbussen nu.... fast jag landade typ för 40 min sen :O Men äre mkt folk så äre. Kommer väl vara på elevhemmet runt tolv ikväll:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0