Skönt att vara hemma! :) Synd att amn missa lagfesten...

Så var man tillbaka i umeå igen ;)

Riktigt skönt att vara hemma i helgen :) Synd att man missade lagfesten bara :/ Har ju hört en del om den nu när jag kommit tillbaka ;) men men.. det kommer nya .. och då ska jag va me! ;)

Spelade ju match i helgen mot Ingarö i dam 2:an. Orkar inte med mera försluster nu. Torska med 6-5, men vann skottstatistiken med... a va vare.. 14-3 i en perior iaf... sickt! Tre poäng blev det för mig iaf.

Aja, match på tisdag igen i dm mot Umeå City, då jävlar ska vi vinna som vi brukar!

Annars har jag äntligen fått vara med Daniel :) Saknar han hela tiden, verkligen! Har ju fyllt år så fick presenter i helgen också :D Av Daniel fick jag ett par fina örhängen och en kofta:) Av mamma och pappa fick jag plattång, linne, adidas tröja och byxer, en grej till håret, en fotboll:D, och aa typ det :) Av syrran fick jag en ring, ett armband och en typ tavla som hon fixat :) Sen fick jag även av farmor och Reinhold; ljushållare till rummet, presentkort på kicks och lite så :) A det var typ det :) Tyvärr kan ja ginte ta några bilder eftersom att jag just nu har en gammal mobil så länge medans min e på lagning. Kan väl ta kort men bra blir dom ju inte så det e ingen idé :/

Kommer åka hem nästa helg igen och då ska jag vara med tjejerna också :) Saknar tiden med dom (a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0