Vad tror ni om mig som målvakt? ;)

Ska jag vara ärlig har jag faktiskt saknat tisdagsstyrkan under lovet ;P Körde som vanligt i morse men kände faktiskt att jag fortfarande hade ont i halsen :/ Efter träning och dusch fick vi tillbaka våra nk-prov som vi skrev innan lovet. Fick en poäng ifrån mvg-.- Imorn får vi reda på vad vi får för slutbetyg.... så får se hur det blir.

Hade innebandyträning idag efter skolan istället för teori eller löp/rörlighetsgrupp. peter hade tänkt om lite, som han kan göra ibland. Istället för att köra tråkiga intervaller mena han att vi ska löpa mycket på matchen på träningen. När man passat ifrån sig bollen skulle man snabbt springa och ta ny yta. Och sen blev det styrka mellan bytena. Fast jag var inte med eftersom att jag hade ont i halsen :/ Meen.....bambamparaaaa... jag var målvakt ;) Hahah jag och Erika tog på oss målvaktsställen och stog;) Om det gick bra eller dåligt?! Det gick... som det gick.. varken bra.. eller ..dåligt ;)

Nu har vi precis kollat paradise hotel igen :D Hahah där åkte han dit Ramiii!!!! Ja, har faktiskt handlat lite idag också ;) Imorn äre sovmorgon till 10 eftersom att vi inte har nån bild längre :D


GLÖM INTE ATT JAG FYLLER ÅR PÅ TORSDAG!! :D



Hihhi , hitta en fin bild på Junne och mig från nyår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0