Vi ska utomlands :D

Vänte glömde en sak! Nu kommer dagens händelse!!! Pappa ringer mig och säger att jag ska kolla mailen. Jag kollar och ser utomlandsbilder på pooler, hotell och så.

- Har du sett bilderna?
- Ja? Vad e de?
- Vi ska utomlands i november!
- Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså ni förstår inte hur glad jag blev! :D Jag har varit utomlands en gång i mitt liv, när jag var 7, och kommer ihåg att det var jättehärligt! Efter det har det som blivit att vi bara har sagt att vi ska åka nån gång till med familjen iaf. Men att det skulle bli just nu... fan va glad jag blev:D Okej det e typ ett år kvar men ändå, nu har vi i alla fall bokat! :D







Så jävla glad e ja! Kanarieöarna med famljen, november 2010! Som mamma sa... plötsligt händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0