Ännu en dag i stan :)

Heej!!


Jaa filmen jag och Emelie såg igår (det blev bara vi) var typ bra ju.. jaa den var fan sorglig!! Hahha. Idag blev det så att vi var på stan lite igen.. hihhi... och Conne som skulle skicka sin väska på bussen till Gävle, så hon slipper bära med sig så mkt nör hon åker på sommarlov. Hahhahha så går inte bussen till stan just den tiden vi tänkte åka och då kom hon på att väskan inte skulle hinna med bussen till Gävle ;D Okej ni kanske inte fattar så mkt men skitsamma.... hur som helst fick vi skjuts av Annas faster så det löste sig :)

Hihhi såka köpa en till tröja i stan idag (a) och ett par skor (a) men har faktiskt inte shoppat på aslänge, hade typ hela studiebidraget kvar sen förra månaden och jag behöver faktiskt sommarkläder! Så det känns asbra nu iaf, lite nya saker till garderoben. Har försökt ta kort på dom men jag gav upp.. man ser inte så bra på mobilen plus att min lampa i rummet e trasig så... kanske tar lite pics när jag kmr hem ist ;)

Blev köttfärssås och spaghetti idag ;) Wey jag börjar typ bli bra på att laga mat! Ganska iaf ;)

Ne nu ska jag prata lite i telet med Daniel och sen sova :) Godnatt på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0