Snart midsommar!

Ska snart gå och lägga mig, ska fortsätta jobba imorn. Just nu håller jag typ bara på att arkivera.. lite långtråkigt men pengarna ramlar in :)

Jobbade till typ 4 idag, sen åkte pappa och jag till Stinsen för at tkolla om jag kunde hitta någonting till midsommar. Kände att jag inte ville ta något gamalt ur garderoben den här gången. Vi gick ett tag och kollade och trodde ett tag att jag inte skulle hitta något.. men sen drog pappa ihop lite saker och så blev det asbra :) ganska enkelt men väldit fint tycker jag :) Vi ska fira midsommar på landet, Ingarö, som vi typ akltid gör. I år ska även Crippe och Daniel med så det blir extra kul.

Har vart ute och sprungit idag, körde intervallen som jag skulle gjort igår eftersom att jag itne han med den då. Så nu känns det bra :)

Ne nu ska jag sova...... godnatt allihopa :) Puuussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0