Träningsschema v. 27!

Måndag: Intervall F =
4x3min + backintervall 3x (6x 60m)
Löp i högt tempo under 3min, vila 1,5min – upprepa 4ggr.
5min lätt jogg innan backlöpningarna.
Hög fart uppför backe de första 50m – sedan tempoväxling sista 10m.
Gå-vila tillbaks till starten och upprepa 6ggr igen, vila 3min och kör sista 6ggr.
Se till att orka med en rejäl acceleration i tempoväxlingen varje gång!


Tisdag: -


Onsdag:
Distans 45 + bål
Alt gymstyrka


Torsdag: Intervall G =
2x (6x ”70/20)
Håll hög fart i 70s, gå-vila i 20s. Upprepa 6ggr.
Efter 6 lopp joggar du lätt i 5min.
Kör 6 till löpningar.


Fredag: -


Lördag:
Cooper ( Springa på så bra tid som möjligt på 3000m) + rörlighet.



Söndag: -

                                       (Skrev det här inlägget igår också men det kom inte upp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0