Just me and you!

Äntligen har jag fått soooooooolaa :D Asså det e juni och man har typ inte fått se solen nånting... men idag kunde jag sola från typ 10-13 så jag fick lite färg :D

Daniel var och jobbade i natt men jag sa att han fick komma till mig och sova efter att han jobbat klart. Han kom till mig runt halv sju på morgonen och kröp ner i min säng och sov. Sen gick jag upp runt tio för jag såg att solen var framme, men Daniel hade ju typ inte sovit nånting så han fick ligga kvar.  Jag solade ett tag sen gjorde jag pannkakor till han, mig och Leo så när han kom upp där runt två så var frukosten klar.. snällt va ;)

Vi har typ bara tagit det lugnt idag men det har vart väldigt skönt. Vi kollade lite på VM och var ute lite och så :)



Så lekte vi lite med Ozzy också! :)


Juste, jag sa ju förut att jag skulle lägga ut veckans träningsschema varje söndag... men missade ju det förra söndagen. Ska försöka ta mig tid till att lägga in det imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0