Z-Athletica!!!

Heejsaaan!!

Sorry, nu e jag sådär seg igen.. men på sommarn e man faktiskt inte inne på datan så mkt... men jag ska inte sluta skriva, jag lovar ;)

Jobbade på pappas jobb veckan ut och det var faktiskt ganska kul. Jobbade ju med Isabelle hela tiden och vi arkiverade, bar och räknade maskiner, fixade luncher, handlade och sen blev det en  kubbmatch och så fick man massage ;) Dom har kubbturnering på luncherna så fick va med och köra en gång men det gick väl sådär ...sen har dom en massör där på fredagar så då fick man ju ta chansen när de frågade om jag ville bli masserad.

Igår efter jobbet åkte jag och pappa in till ett cafée i vasastan för att skriva på ett sponsorkontrakt med Z-Athletica. Dom har ju bland annat sammarbetsavtal med Stockholms stadslag och vi spelade i deras kläder under distrikstslags SM F17. Som jag berättade tidigare så blev jag och Alexandra fotade av dem i Z-Athleticakläderna och sen fick vi även ge feedback till dem. De vill nu att vi ska fortsätta med detta vilket betyder att vi kommer få kläder av dem som vi sedan ska använda och berätta vad som är bra och vad som kan ändras. Jag tycker att det här är jättespännande och tror att det kommer bli riktigt roligt!

Kom väl hem runt 6 efter att mötet var klart och hade då fått ett brev från Svenska Innebandyförbundet. Då blev man lite fundersam kan man säga... men det stod att jag var en av 50 intressanta spelare som kommer att vara med på U19landslagsbreddläger i september! :D Asså guud vad glad jag blev!!!  Det är dock endast 34 st som kommer att få vara med på lägret. Man ska nu under sommaren skicka in antingen en coopertid eller en beeptid så de vet vart man ligger ungefär. Sen ska det altså plocka bort 16 spelare redan under sommaren så det e lite läskigt... men.. jag ska träna som fan i sommar för det här. Jag är såklart skitglad över att jag ens fått det här brevet men tänker sköta sommarträningen ordentligt nu så man är i bra form till s sommaren är slut. Gick ut och sprang typ en mil igår efter att jag fått brevet... jaa jaag vet jag e lite störd ibland!!! ;)







Hehhe, jag lite svettig efter att ha vart ute och sprungit!



Mina mål e höga men man kommer ingenstans utan mål. Tänk om man nån gång skulle få spela för Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0