Fys med Hässelby!


Så var ännu en dag på sommarlovet avklarad. Fast det känns inte riktigt som att mitt sommarlov har börjat än, jobbar ju fortfarande men hinner jag klart med det jag ska imorn så blir det sista dagen ;)

Gick upp halv 6 idag också för att jobba. Daniel sov hos mig så han sov bara kvar i min säng sen när jag åkte... typ jag skulle också vilja det!

På lunchen var jag och pappa på lite Athleticauppdrag. Vi var och kollade lite moddeller och lilknande för att få idéer till deras nya grejer. Känns coolt att man får vara med och bestämma hur de ska utforma sina nya kläder;)

Var heelt död efter jobbet. Kom hem vid fem ungefär.. somnade redan i bilen och sen gick jag även och la mig en stund när jag kom hem. Men sen var det dags för fys med Hässelby. Vi körde intervaller, en övning som var som idioten på tid, och även lite styrka. Kände att jag var död i kroppen men jag körde på tills kroppen sa nej.  Det var sista fysen nu innan sommaruppehållet då de ska träna själva.. men jag har ju mitt schema redan. Har väl inte följt det precis som det står eftersom att jag har jobbat och försökt hinna med både fotboll och innebandyfys... det blir att man får göra om det lite men sen när det blir uppehåll och jag inte jobbar längre kommer det att gå mkt bättre... sommaren har ju trots allt precis börjat... även om jag typ har panik på att den ska ta slut snart..... :(

Jag och brorsan tog lite bilder efter min träning.. hihhi :) Har på mig en av de träningsoveraller jag fick av Z-Athletica.  Ida tyckte faktiskt den var assnygg när jag hade den på träningen.. och vet ni... det tkr jag me ;)



Jag och broooooor!



Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!



Ojoj!



!!!

 ( skrev inlägget igår men det kom inte upp)


Kommentarer
Postat av: Emelie

det är faktiskt snygg! :)



Vet du, det skulle vara asbra om du skulle sätta in ett inlägg där du berättar om hur du lärde dej zorra och allt som har med det att göra.. :) skulle bli jätteglad! Men du behöver inte om du inte vill, och ta iaf ingen stress! Jag läser din blogg så jag kommer nog att se det inlägget sen ;D

2010-06-29 @ 17:39:34
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

Känns inte heller som att jag har sommarlov just nu. Jobbar också. Fast har bara 3 dagar kvar på jobbet sen har jag 6 veckor av sommar att avnjuta innan skolan börjar igen. Fast 6 veckor är rätt lite ändå :(

2010-06-29 @ 19:01:30
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack Emelie! :)



Det är kul att du kommer med idéer :) Ja jag hade tänkt att göra det men hinner nog inte just nu. Ska iväg på lite saker så men nån gång längre fram i sommar ska jag göra det:)

2010-06-29 @ 20:16:54
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Carro

Heej Kimmey, kul att du hitta min blogg :) Undrar bara vem du är? :)



Ne jag förstår vad du menar :)Men 6 veckor är väldigt länge ändå. Man får se till att njuta av sommaren då helt enkelt och hitta på nått kul :)

2010-06-29 @ 20:17:17
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, men ingen fara! ;) som sagt läse jag ändå din blogg! :)

2010-06-30 @ 21:56:57
URL: http://mimsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0