Så klassar man på minigolfen...betygen klara!


Hello!!

Har precis ätit lite korv och spaghetti, matlådan passade inte riktigt idag. Sen måste jag säga att jag har tajmat maten som jag har kvar väldigt bra. Den kommer typ precis hinn ata slut till på torsdag så man slipper slänga nått. Sen kan jag ha saker som pasta och korv kvar tills vi kmr tillbaka så man inte är helt utan mat när man kommer tillbaka. Hahha kmr ihåg förra året när vi kom hem från tjeckien typ på natten och skolan började dagen efter. Alla var jättehungriga men ingen hade nån mat förutom Emelie som hade pasta. Hahha så alla började koka makaroner och åt det typ;)

Blev en liten minigolfrunda innan man åkte hem från skolan. Jag, Emelie, Evelina och Jossi körde tsm och.... aa tillslut var det väl Empan som vann. Det var jämnt mellan henne och Jossi. Njaa var väl kanske inte min bästa runda precis... men fick en hole in one iaf ;) och några sjuor...




    

Evsan, Jossi och Mempan!

Sen filmade väl Evelina nån gång när jag typ satte den på två slag men hon trodde jag slkulle va sämst;) Och sen filmade Jossi Evelina och det var lite kul ;) hihhi :)

Nu är iaf alla betygen klara i de fem avslutade kurserna och jag e riktigt nöjd med betygen. De som avslutades nu till sommaren var Svenska A, Kemi A, Engelska A, Psykologi A och Matte B. Fick VG på engelskan och MVG på de andra så det känns asbra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0