Ska man verkligen passa i passningsskugga?

Första dagen i skolan på väldigt länge känns det som. Det var som nån sa, det känns nästan som att det har vart sommarlov. Fast.. nja .. vet inte riktigt om jag håller med men nästan ;)

Var iaf ganska lugnt i skolan, förutom att vi ska skriva en uppsats i svenskan som typ ska handla om att dagens ungdomar rör på sig för lite, och den ska vara klar tills på onsdag. Hade inte börjat innan men har suttit nu på mitt rum ock skrivit ganska mycket fakiskt. Så jag hinner nog ;)

Nolia hallen var klar för spel idag. Eller a.. klar och klar.. de hade typ satt för skynken där taket vek sig innåt... hmm.. men förmodligen är det helt på utsidan vilket är huvudsaken :) Känndes bra att få träna i vanliga hallen igen iaf. Vi var inte så många på träningen. Spelade mycket smålagsspel vilket var kul. På morgonträningen gick peter egenom en ny sak som vi skulle börja träna på . Nämligen att slå bollen i passningsskuggan ;) aa det låter inte helt rätt väl? Ne det tyckte jag också från början, men den där Peter har ju alltid en tanke bakom allt. Kan förklara lite snabbt bara. Vi spelade tvåmål 6 mot 6 och samtidigt skulle vi fokusera på att försöka slå bollen antingen mellan benen på motståndaren om han var nära, eller mellan klubba och skor. Gjorde man det fick man poäng ;) A vet inte om ni förstår riktgt men så vare iaf.. riktikg kul faktiskt, gick bra också :)

Har även kollat lite på Warberg - Falun som spelar sin andra match i slutspelsmötet eller vad man kallar det :P Warberg vann på straffar, så då fick man lite ny inspiration på staffar också ;)

Ne nu ska ja inte berätta så mycket mer.. lr jo. jag åt ett jättegott äpple nyss som jag har köpt idag :D Asså ååh vad gott det var!! men nu ska jag sova... så jag orkar med captains choise imorn ;) Hahah Peter frågade i morse om vi ville köra captains chiose eller maq A imorn på styrkan. Alla vet att captains choise är jobbigare men ändå valde typ alla det... eller a.. alla utom Karin typ ;) hahah... men ändå ;)


Ne nu ska jag sova ! Hoppas på lockigt hår imorn.. eller lagom lockigt iaf. Emelie har gjort två inbakade(utbakade) flätor på mig som jag ska sova i ;)

Godnatt!!

(Går tydligen inte att lägga in bilder nu.. får ta det imorn ist ;) kommer även fler bilder från lovet med tjejerna och matcher! Och en mycket kreativ bild på Jossi och hennes talrik från matsalen idag.. det vill ni inte missa! ;))


Kommentarer
Postat av: lina

hejhej :)

hur har det gått i stadslaget? har dom taigt ut truppen än? :)

2010-03-16 @ 19:32:27
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Carro

Heej :)



Ne de vill egentligen inte ta ut truppen än eftersom att alla inte har varit med och spelat matcher än. Men de är tydligen tvugna att plocka bort folk redan den här veckan. De som åker ut kommer få ett telefonsamtal av tränaren. Har inte fått något än iaf och hoppas att jag inte får det:P



Sen efter de ska dom ta bort ytterligare några innan truppen är helt klar. Så det e tufft..Vet inte än hur det kommer bli :)

2010-03-16 @ 22:18:45
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: lina

okej, kul om du kommer med då :)

jag önskar jag blir nominerad nästa år.

åkte ut i år till f15 :/

2010-03-17 @ 23:18:11
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Carro

ja det skulle vara askul :)

aha okej, ja men chansen finns ju alltid kvar till nästa år så det e bara att ladda om :)

2010-03-18 @ 22:49:23
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0