Testerna har börjat och imorn är det DM-match mot Sävar!

Tjoo igen!

Det är väldigt latsamt på bloggfronten just nu här uppe i Umeå. Skärpning Jennifer och Evelina!.. eller jag ska väl inte säga så mkt jag heller.. ;)

                               
Så här såg Emelis fina flätor ut kvällen innan... morgonen efter



och dagen efter! :)

Hann tyo inte skriva nått igår. Satt typ hela kvällen med den där svenska uppsatsen som skulle vara klar tills idag. Blev väl klar där innan tolv nån gång men jag var inte den sista i klassen som gick och la mig iaf.. ´hahah såg på fb och hörde även att typ Jossi, Sofia och Lennartsson suttit uppe till typ halv fyra ;) så jag var ganska duktig ändå ;) hahha :)

Jobbigaste skoldagen idag, matte, kemi och fysik efter varandra -.- man blir ju inte liiite trött liksom.
Fast å andra sidan är det väldigt skönt när skoldagen är slut för då känns det typ som helg. Bara typ två lektioner på fredag och torsdag så det e nice :)

- Weeeey hon bloggar, kom Cornelia nyss in och sa;)

Träningen gick bra idag :) Vi körde bland annat strafftävling då jag, Karin och Natalie vann ;) Mina straffar har inte suttit på sista tiden men nu gick jag tillbaka och tog en straff som jag alltid körde när jag var mindre, och det funkade ;) Så det var kul :) Tycker alla spelade bra på tvåmålet också. Själv fick jag även in ett zorromål vilket också var ett tag sen. Så jag hoppas det går bra för oss imorn på DM matchen mot Sävar också :)

Juste, igår hade vi de första styrketesterna för den här testomgången. Vi körde brutalbäng och ökade vikterna på totalen. Det gick asbra :) Förbättrade mig på brutalbänken från typ 12 till 15 och klarade totalen med en högre vikt än förra ågngen :) Tycker alla klarade det asbra, så det var kul att se :) Nästa vecka ska vi göra flera  styrketester plus cooper... ;P

Asså vah! Det gick inte att överföra bilderna från mobilen till datan då jag skulel göra det igår. Självklart har pappa alla möjliga konstiga lösningar på exakt vad som helst, jag skojar inte! Han ba ja men ta ut batteriat, ta lite handsprit på en topps och gör rent där man stopppar in sladden, det har förmodligen blivit fettigt på guldpiggarna då den har legat i din ficka. haha.. AHA precis vad jag tänkte på ;) hahah men taack pappa :D nu funkar det ;)

Nu ska jag hjälpa Jennifer lite med en engelskagrej och sen ska jag försöka sova lite tidigare idag ;) seeyaaaa!!



Hhahah här är Jossis talriksbild som jag snacka om förut. Om ni kollar noga ser ni att det är pacman. Det är ett spel där små runda figurer åker runt i en bana och äter upp små prickar (majs + en ärta) ;) Hahah Jossi då...




 :)


Jag har flera fina bilder att komma med, men tar inte alla i samma inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha slltå jossi, vilken king hon ääär

2010-03-18 @ 00:05:25
URL: http://jennifercliffoord.blogg.se/
Postat av: Carro

hahah det e hon!

2010-03-18 @ 22:37:52
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0