Vinnst i DM-matchen mot Sävar! Plus bilder med brudsen!

 

Wiiee!! Vinnst mot Sävar med 7-5 så nu blir det Dalen i semi nästa tisdag ;) Ska bli askul att möta dom faktiskt :) Vi har blivit ganska mycket bättre sen vi mötte dom sist. Då förlorade vi med 9-1 tror jag :P Så vi hoppas på mindra siffror den här g¨ången ;)

Ja 7-5 blev det tillslut. Blev väl en eller två ass för mig. Men sprang och jagade ganska mycket, som vi högerforwards ska göra, så det var väl bra. Fast ärligt talat gillar jag inte vårat spelsystem. Det känns som att högerforwarden bara ska springa och jaga, sen när vi får tilbaka bollen ska man sticka på mål. Det e liksom inte hur man e van och spela, inte så man har spelat i hela sitt liv direkt :/ Men men.. vi kanske ska byta spelsystem snart.. så vi får se hur det blir med det ;)

Och vet ni???????? Idag gjorde Jennifer Cliffooooooord sin första match med RIG!! Fan va kul det var att se henne på banan. Klart det e svårt att bara hoppa in sådär och tänka på spelsystemet och så, men tycker verkligen det gick hur bra som helst! Sätta den i krysset fick hon göra också så det var verkligen ett plus från hennes sida! :) Sen tycker jag det var bra att Conne tog i så mycket som hon gjorde på det sista målet ;) Hahah, dom hade tagit ut målvakten men det visste tydligen inte Conne, så hon tog i allt vad hon hadde och satte den iaf ;)niceee!!

Håltimme idag igen, så som vanligt chillade vi lite på stan :P hehhe, kmr typ alltid med nya saker varje tporsdag :P men idag blev det faktiskt BARA en kjol från HM och en mascara som jag var tvungen att köpa :) Kjolen var en enkel svart från hm bara, men den var fin. Kanske har den imorn till och med ;)

Har inte planerat så mycket för helgen än men imorn ska vi iaf se IKSU - Övik i deras tredje omgång i kvarten i sm. Riktigt rolig match!



Jag och sötisarna i skolan ;)



  

Det som återstod av gänget som skulle till Wayne's ;) Jag, Matilda och Junne :)



Jennifer är min g... ;)




Jennifer och Elin :)






"Seee yaaa bitches!" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0