Flyger till sthlm för att spela Viking line (AXA Floorball Cup) med Bele!

Halloo!!

Inne på Evisens data nu eftersom mitt interner´t itne funkar :/ Hahah vi lämnade ju in dom i skolan idga för att få windows 7, men när vi fick tillbaka dom är ju allt på datan borta. Så måste installera och greja och blabla.. tur att man ska hem till pappa imorn ;)


Idag har jag typ kört styrka, haft psykologiredovisning och löpt. Vi körde frivändningar, benböj, totalen och lite sånt med skivstång och så. Blev ganska tunga vikter idag men det gillar vi. Enligt Tore var jag tydligen lönnstark. Ää precis vad betyder detr?? Tydligen att jag inte ser så stark ut men är det ;P hahha, man får väl ta det som en komplimang :)

På idrotten idag skulle vi också köra styrka. Frågade om jag fick löpa istället eftersom att vi redan hade gymmat idag plus att jag behöver det för att hinn amed mina löptimmar. Så jag sprang typ på nått konstigt ställe mot typ vindeln ;P Hahha men sprang tillbaka samma väg sen så jag tappade inte bort mig iaf ;)

Flyger hem till sthlm imorn tjugo i 8 på kvällen! Sen är det dags för Viking line(sorry)!! Såå vi ses snaaarrt!!!!

Tack Evsan för att jag fick låna din data :D <333333

Kommentarer
Postat av: Thomas

Inte för att vara petig men.... Cupen heter Viking Line Cup iaf fram till två veckor sedan för då bytte den namn till AXA Floorball cup istället. Bara så du vet vilken cup du ska spela ;o) Syns imorgon gumman! Kram pappsen!

2010-05-11 @ 23:05:32
Postat av: Carro

Hehhe jaja, har väl inte hunnit kolla upp det ;) Men nu vet jag, taack pappa;) Jaa det gör vi!

Kram!

2010-05-12 @ 08:29:38
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0