Fredagsmys!

Sköönt, fredag och veckan e slut! Ska bli skönt att bara ta det lugnt idag. Vi ettor hade hinderbanaintervaller i morse me.. det e vääldigt jobbigt men det känns så sköönt när man e klar. Vi använde pulsklockor idag också så vi skulle se vilken puls vi låg på och så, så det var nice.

Blev inget matteprov för mig idag, jag behövde inte göra det. Vi har ju nationella i matte B om en och en halv vecka så..han kollar typ bara på dom ändå. Men ska ändå kolla igenom det under de sista lektionerna.

Soool har vi här i Umeå, det gillar vi!!! 11 grader så här på kvällen, det händer itne ofta ;) Längtar som fan till sommaren nu!!

Jag och syrran i somras :)




Vet ni en sak........ jag får besök i kväll!!! :D <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0