"She holds a key"

Halloooo alla glada!!!

Sitter här utanför skolan i den härliga värmande sommarsolen... nja inte riktigt men det e gansak varmt ändå. Har rast till typ halv två nån gång så det e chill.

Core och rörlighetstester var det i morse. Gick ju bra det. En förbättring på rörligheten så nu har jag g på alla utom en, känns bra det. Sen har jag kvar mvg- på core.

Hade engelska nationella muntliga för en stund sen också... typ läskigt. Fick vg så det var bra. Sen fick vi tillbaka mattenationella B också, blev mvg där så det känns bra nu. Har typ 4 prov kvar innan sommaren, det e bara att bita ihop! Ska bli så himla sköööööööönt med sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Några bilder från kultutnattan i lördags. Vi gick mest runt och snacka och lyssnade på de som uppträdde och så.



Emelie, Jennifer och jag :)



Karin och Evelina :)


Hahah jag(ser mongo ut) , Karin och Emelie :)



Naaw, Jennifer och Evelina :)



Emelie, jag, Karin och Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0