Lite träning och så!

Tjohallooeejj!!!

Skrev ju att jag skulle ut och springa igår men skrev ju inte efter om jag verkligen gjorde det eller inte... så .. gjorde jag verkligen det?:... ja det e klart, säger jag nått så gör jag väl det. Till och med tränaren såg mig (tydligen). Sprang faktiskt i 45 min och gjorde både core och situps efteråt. Så det känndes bra. Efter det pluggade jag lite till psykologiprovet som jag hade idag. Och så gjorde jag falukorv och potatismos i ugn :D



Om du ska ut och löpa räcker det med att ha t-shirt, tjocktröja och långbyxor enligt mig. Fast helst ska man ha sånna där proffsiga, tighta långbyxor.. men sånnar har jag intedårå ... just nu;)



Provet gick bra tror jag. Det är det första psykologiprovet jag gjort så man vet ju liksom inte om man har skrivit någorlunda bra eller inte... men det känndes bra så får hoppas på bra resultat. Så nu e ett prov avklarat den här veckan iaf och det känns skönt.

SLutade typ ett idag då alla elever på draggen skulle "Inviga Mitten". Som ni vet så håller de på att bygga om i våran skola och nu har de blivit klara med en del där det är typ som en cafeteria och en stor trappa där man typ ska "hänga". Det var typ fallaffell lr vad det heter... gräsbollar enligt.. tror det var jennifer;P.. så vi gick och åt på Rhodos ist. Efter det drog vi oss till Mitten för at tse hur det såg ut. Det skulle typ vara föreställningar och sånt men det var ganska trisst. Soran från parlamenet skulle det också men det var inte förns senare då vi hade träning. Hur som helst så när vi satt där och hade tråkigt fick "nån"....typ mähler ;P syn på ballonger..som satt fast i ett snöre och drog sig uppåt!!!! Antagligen så måste det ju vara helium i ballongerna komvi fram till. Hahah det var kanske 15 ballonger från början, när vi gick var det 0. Vi "sög i oss" alla och fick sånnadär pipröster... hahah askul ju, har aldrig gjort det förut. Filmade också. Om jag får reda på hur man lägger in filmer kanske ni får se sen ;)

Träningen var askul och lita annorlunda. Vi blev indelade i tre lag om fyra och körde sedan trekamp. Först var det fotboll sedan handboll och till sist innebandy (allt var på liten plan). Den målskillnaden man fick efter varje match fick man ta med sig som poäng. Vann man med 3-1 fick man två poäng. I slutat avgjordes allt med en stafet runt löparbanan(med staffetpinnar och allt). hade man tex två poäng fick man starta två meter framför startlinjen osv. Det var iaf askul, speciellt fotbollen!!! Asså ååååååååhhhh vad jag vill spela igeeeeeen!!!!!!!!!!!!!! Skoja inte!!!

Aja hur som helst så vann mitt lag dårå bestående av jag, Josse, Mäki och Evelina :D

Sen fick vi även pris för RFL. Vi som var tredjepristagare fick fruxo-, pimpim- och zooklubbor :D De som vann fick typ värsta påsen med wienegummi men det e faktiskt gott med klubbor också :)

Nu ska jag göra lite core innan jag går och lägger mig. Har typ vart trött hela dagen idag också så imorn ska jag fan (varning!) va pigg.

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0