En helg med älsklingen! <3

Den här helgen har verkligen gått asfort! Daniel kom till mig i fredags kväll och åkte hem idag vid 19. Det har vart så mysigt att ha han här. Vi har typ vart på stan och ätit, vart ute och sprungit och bara varit på mitt rum med varandra. Saknar han redan. Kommer ju åka hem på onsdag igen men då är det kristihimmelfärd lr vad det heter och då ska vi spela cup i falun med bele vilket kommer bli askul :D men kommer inte hinna träffa honom då så därför passade det perfekt att han kom upp till mig den här helgen :)


Vi åt på en mongolisk restaurang i lördags!



Som vanligt är det svårt att få bilder på han, men lyckades ganska bra nu ;)



På vägen hem från restaurangen när vi var precis utanför elevhemmet såg vi två söta igelkottar :D




Hihhi :)




Har iaf haft en jättebra helg! Nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla lite tv lr nått... godnatt!! :) <333333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0