Vill ni se nått kul, kolla här! Småstjärnornaansökan!!!

( Har internet här i skolan)

Hahhahahha nu när jag ska till Falun och så så tänkte jag att ni kunde få nånting att underhålla er med nu när jag inte kan göra några inlägg på några dagar;) HAhahah pappa har lagt ut det här på fb och så såg jag det på Elin Ternvalls och Camillas blogg ;P Asså vi var så inne i det här! Sökte till "Småstjärnorna" för ett tag sen.. kom tyvärr inte me men  men... ibland får man bara bjuda på sig själv ;) Varför just KISS?? Joo det e ju så att våra pappor är ganska insatta i den gruppen ;)



Jag till vänster, Ida Ternvall i mitten, Elin Ternvall till höger och så lillsyrran Felicia som trummis ;)

Kolla speciellt in min tunga, Idas hoppande, Elins headbangande, och Felicias grymma taktkänsla!

Kolla, skratta och säg inget mer! ;)


Kommentarer
Postat av: josssiiii

fyfan vilken king du är deutgen. jag älskart!!

2010-05-12 @ 12:08:36
Postat av: Carro

hahahah klart jag är!! ;)

2010-05-20 @ 17:53:23
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: axelsson

så jävla skööna :D

diggar carros tunga asså ;)

<3

2010-05-28 @ 01:03:09
Postat av: Carro

Hahah ja man får inte glöma tungan om man mimar till KISS inte ;)

<3

2010-06-05 @ 13:36:14
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0