Visa att ni e rigare!!!

Då har man precis ätit och duschat och ska snart börja med lite svenska och psykologi som jag och Empan har tills idag och imorn, men det går nog ganska snabbt att göra. Tänkte skriva att jag e ganska trött i kroppen men... e jag verkligen det??... nja sådär faktiskt, men det är väl imorn träningsvärken kmr ;)

Måndagsträning i morse vilket betyder att man själv får bestämma vad man ska göra. Jag Emelie och Evelina körde styrka i kanske 30-35 min sen var det ju tänkt att vi skulle löpa också. Var bara tio min kvar av träningen när vi var klara med styrkan typ men vi körde och drog över lite ist, löpte ändå 25 min.. i soooolen :D Visste ni att det var typ 17 grader här i lördags :O Kanke sa det förut.. men nu vet ni igen ;) Hahah det sjuka e att snön ändå ligger kvar på sina ställen ;P


Fick tillbaka svenska bokomslagsinlämningen idag, blev ett mvg- ... alltid finns det ju nått hon ska klaga på ;)Juste, sen gjorde jag ju några prov förra vecka också.. det gick väl helt okej, fick precis under mvg på psykologin och fysiken, mvg på matteförhöret och kemin får vi tillbaka imorn.  Juste, det blev ett vg+ på engelska nationellauppsattsen :D Asnöjd med tanke på min engelska ;)¨







                               Hahah här är mitt bokomslag, inte helt perfekt men den funkar :)

Ahh jag som skulle försöka korta ner mina inlägg, ändå blir dom ju typ långa ;P Men men, jag jobbar på det... jag lovar ;) Efter skolan var det iaf dags för jobbiga hinderbanaintervaller igen fast den här gången körde vi 8x3 ist för 10x2. Så det blev lite mer men det är alltisd så skönt nät man e klar! Det e också kul att se att alla verkligen kämpar! Och så hör man såklart tränarna på sidan: VISA ATT NI E RIGARE!!! ;)

Tänkte faktiskt gå ut och springa efter middagen också. Efter nästa vecka ska vi ha löpt klart våra timmar och jag har lite kvar, kommer ju inte hinna löpa så mkt i veckan heller eftersom vi drar på cup på torsdag.... men kom sen fram till att det är bättre att jag vilar nu och springer imorn ist ;)


Hoppas det inte var för mkt att läsa.. ska jobba på inläggen ;) Bilderna kommer när dom kommer ;) Ha en fortsatt bra kväll så ses vi kanske senare i kväll också ;) Seee youuuuuuuuuu!!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Terselubung

i love this page keep it up.

2011-06-07 @ 10:12:09
URL: http://terselubung.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0