Nu blir det Tjeckien med U19!

Tjoooo!!!

JA ja e skitseg på att blogga just nu och nej, den här gången har jag inga bortförklaringar heller... men nu är inte bloggen prio ett så då kan de skifta lite med uppdaterandet.... men förr eller senare så kommer jag :D

Ne men föra veckan gick ju bra ändå.. det var ju testvecka och förbättrade mig ganska mycket... pers på cooper också så det känns asbra! :)

Kom hem till sthlm i helgen och gick då nästan direkt till veronica i fredags som hade halloweenfest så träffade massa som jag inte sett på jättelänge vilket var hur kul som helst. Har också varit på tjejmiddag hos matilda vilket även det var väldigt kul.. härligt att träffa tjejerna igen!!!!

Sen får vi inte glömma att vi har spelat SM. Och vilka vann gruppen om inte Bele Barkarby!!! Asså vaah... grymt tjejer!!!! Ohc täby åkte ut :O förlåt men lite skadeglädje måste man få ha....

Sen har jag jobbar på pappas jobb idag och igår så det har inte varit så mycket tid över. Och imorn blir det att åka till Tjeckien med u19 vilket ska bli huuur kul som helst!! Åker imorn och sen kommer vi tillbaka till Sverige på söndag och så blir det till att flyga tillbaka till Umeå igen på måndag morgon. Så det blir mycket resande men det är det värt.

Ska faktiskt sova snart och ladda inför imorn. Ska som sagt bli väldigt kul.. sen får vi se hur mycket man får spela men man ska vara glad bara av att få åka dit såklart. Om ni vill se matcherna går det att se dom på webbtv:

http://www.floorball.org/default.asp

Euro Floorball Tour, Tjeckien
5 november 10.00, Sverige-Schweiz, Ostrava
6 november 10.00, Sverige-Finland, Ostrava
7 november 13.00, Sverige-Tjeckien, Ostrava

Ha det så bra allihopa!! Nu ska jag bara snacka lite med Karin och Conne sen blir det sängen!!
Godnatt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0