Hur kul som helst i Tjeckien!!!

Så var man tillbaka i Sverige och skolan e igång igen.....

Det var verkligen huur kul som helst i Tjeckien med alla tjejerna och ledarna!! Tre matcher spelade vi på fredag, lördag, söndag och så hade vi två träningar på torsdagen. Vi bodde i Ostrava och aa.. det var väl inte det finaste stället precis men mitt i allt låg det ett jättefint hotell som vi bodde på. Eftersom att matcherna var på morgonen vid 10 så hade vi ganska mtchet tid över på eftermiddagen men de tvar ganska skönt. Nån dag gick alla och sov i typ 3 timmar.. det var hur skönt som helst.. sen var vi även och kollade på dam-landslaget då de mötte Finland vilket också var kul att se. Sen lekte vi lekar också.. tex hela havet stormar och vem van dårå?? hahah det var ju favoritleken på kalasen när man var mindre...:)

Men nu till innebandyn! :) Jag var inte så jättenöjd i början, tyckte det inte gick så jättebra men jag spelade ändå hela tiden och när vi gick ner på folk så det var ju kul.

Efter varje match fick man två poäng om man vann och sen kunde man även få ett poäng om man vann straffarna efteråt också. Efter varje match fick man lägga tre straffar var och om det inte är avgjort efter det blir det suddenstraffar. Vi vann alla matcher men förlorade straffarna mot Finland och Schweiz.. vi var alltså tvugna att vinna straffarna i sista matchen mot Tjeckien för att vinna hela turneringen.. och det gjorde vi!!! :D

Sista matchen släppte det och det gick mycket bättre. Lyckades göra tre mål plus att jag satte min straff den här gången (missade i första matchen) och blev matchens lirare! hihih så det var jättekul!! Och sen kom Conne, Moa och Iza med i all star team!! :D Vill ni läsa mer finns det lite länkar på:

http://www.innebandy.se/sv/Nyheter/2010-Landslag/U19-damer/Femman-som-avgjorde/

http://www.gracefloorball.se/?p=3145

http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=107&aid=39653









Karin!!




Conne!!





Ja som sagt så var det jättekul att vara där med alla:)

Men nu e man tillbaka i snöiga Umeå med ungeför 10 minus så det i nice;) Idag körde vi igång med styrka på morgonen, inneabndy på kvällen och sedan intervaller efter det!

Och om exakt en vecka åker jag utomlands!!!! :D




Kommentarer
Postat av: Elin

vad snygg och duktig du är på inebandy!! jag vill också bli så bra, vad är din hemligthet?!?!?! hihi<3

2010-12-13 @ 12:59:16
URL: http://aesao.blogg.se/
Postat av: Richardiben

I like this site. Keep it up!

2011-12-15 @ 11:15:42
URL: http://richardiben.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0