Lördaaag!!.. söndag..

Godmoorgon!! Lr a vaknade för typ två timmar sen men har inte gjort så jättemkt mer än att ätit frukost.. :)

Efter matchen igår kom Johanna till elevhemmet och jag var med henne och Evelina och gjorde tacos och åt framför tvn i allrummet. Sen kollade vi på Linas kvällsbok ;) Lite senare kom de andra hem också efter att varit på killarnas match.. alla hade väl lite olika åsikter om filmen men.. aa den e king !! Lite konstig bara..

Somnade nog inte förns tre igår.. så det blir en rätt slapp dag idag. Måste väl försöka fixa lite plugg och så sen får vi se hur det blir :) Kul att killarna van nigår iaf. 10-14 blev det tillsist i deras premiärmatch mot Luleå. Dom har en till macth idag också kl 16.00 mot Piteå tror jag det var :)



Ja jag ser typ skelögd ut men ville bar avisa min tröja :D

Ne nu ska jag dra, vi höörs!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga? Vad händer?

2010-10-14 @ 23:45:31
Postat av: Carro

Njaa har varitl lite seg på sista tiden bara... men nu e jag igång igen ;)

2010-10-22 @ 14:42:30
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0