Så jävla glad!!!!!!

Asså åååååååååååhhhh.. först vill jag bara säga sorry för att jag inte skrivit någonting på typ en och en halv vecka.. men det finns anledningar till det och för hoppningsvis ska det inte hända igen!! .. känns som att jag sagt det några gånger nu på slutet.. men men.. har varit väldigt mycket nu med skolan och lite andra jobbiga saker också.. men men.. blev på betydligt bättre humör idag iaf!!!!



Jag kom med till U19 landslaget i tjeckien nu på höstlovet!!!! :D :D :D :D asså vaah... har aldrig varit så här glad tror jag!!!! Asså åhh jag e såå glad!!! Tänk att få spela i en landslagströja och möta andra länder!!!! Faan va kuul!!!

EFT - Euro floorball tour spelas i Tjeckien i slutet av höstlovet v.44 och det är totalt 20st som ska dit! Karin och Conne från RIG kom också med!! Grattis tjejer!! Och stort grattis till alla som kom med!!



Ne, nu ska jag duscha och plugga biologi... och aahh.. wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeee!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: trogen läsare från umeå

grattis till lands! uppdatera lite oftare tack:)

2010-10-20 @ 00:25:17
Postat av: Carro

hahha Jossi säkert ;)

Tack så mkt!!!:D Ja jag ska börja med det nu jag lovar! ;_)

2010-10-20 @ 00:29:31
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/
Postat av: emelie

GRATTIIIIS!!!!!!! :D

2010-10-21 @ 13:39:35
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Taack emelie!! :D

2010-10-21 @ 20:58:27
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0