Tydligen var kryckor ett måste!

hallooo!!!

Så var man hemma i stockholm igen. Känns skönt att komma hem till familjen och bli lite ompysslad och få lite lagad mat och sådär :) Gick i skolan idag som vanligt och flög sen hem 17.10 tsm med albin, emelie, amanda, matilda och nathalie. Sen var det ju egentligen tänkt att jag skulle träna kl7 med stadslaget men vi körde dit emelie och sa hej sen åkte jag och pappa och kollade på andra slutspelssemifinalen i SM mellan Djurgården och Mora. Tyvärr förlorade DIF med 10-6 och det står nu 1-1 i matcher. Det betyder även att Therese inte kommer kunna vara med i SM heller då slutspelsmatcherna går samtidigt.... väldigt synd, vi behöver henne!!!

Hur är det med knär då? Jaa jag vet inte, det e fett stort... jättesvullet, men det gör inte ont.. fast det går fortfarande inte att böja ordentligt. Är fortfarande lite halt när jag går. När jag var på idrottsmedicin i onsdags sa dom att jag inte behövde ha kryckorna då jag ändå inte använde dem så mycket. Men nu när jag pratade med Lasse idag sa han att jag skulle ha dom!!! Alla säger olika hela tiden känns det som...Jaa ena dagen har jag kryckor i skolan, andra inte... hahha va ska folk tro egentligen.. men måste tydligen ha dom nu ett tag så får väl ta tillbaka dem igen. Svullnaden gick faktiskt ner när jag hade dem nu i veckan och sen när jag slutade så gick den upp igen. Åhh nu vill jag bara ha mitt rehabbpass så jag kan börja träna upp det igen! :)

ha det såbra alla, vi hörs!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0