Första löpstegen! :D Imorn blir det Prag med RIG!

Hallooo allihopa!!

tänkte bara säga att jag åker till Prag imorn med alla RIGARE!!! Blir där en vecka och coachar litegrann!! Vi är där i några dagar och tränar och lär känna de nya 95:orna sen blir det matcher i Czech Open!!

Annars då.. jag har varit på bpde Daniels land och mitt land i veckan och hemma hos Jennifer med några!! Jag har även sprungit för första gången :O!!!!!!! :D Det kändes jättekonstigt, kändes som att jag haltjoggade typ. Men det gjorde inte ont alls så jag var nog bara lite ovan. Sprang idag igen för andra gången och då kändes det lite bättre. Får dock bara jogga 1min /gå 4min och upprepa det fyra gånger så det blir inte så mycket men man måste börja någon gång!!!

Jaa så jag drar till Prag imorn ja och kommer hem måndag om en vecka!! Beles damlag åker ner på tisdag också så kommer säkert träffa dem där några gånger!!  Vi spelar dock inte i samma serie men ses kommer vi ju att göra!! :)

Ha det så bra sålänge allihopa!



Lite ovant... men väldigt kul!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0