Hej hårmodell!

Tjooo!!

Sitter här och målar mina naglar, köpte nytt nagellack idag. Kommer dock inte ihåg om jag redan lagt upp bild på det men tror itne det. Det är ett sånt där nagellack som spricker, ascoolt faktiskt. Man målar först ett lager med vanligt nagellack och sedan målar man med detta. Lånade Nathalies svarta förut men idag köpte jag ett vitt så tror det blir fint :)



Fick mvg på fysikprovet också.. wiieee!!! Sen hände en annan sak i skolan idag. Det kom fram två styckna till mig och Evelina i skolan och undrade om vi ville vara med och vara hårmodeller i en hårmodellshow på Rex, en typ krog/restaurang i stan, på lördag :O De sökte långa, smala tjejer med långt hår... vi baa.. aa visst!! :) De frågade även andra från skolan, både killar och tjejer. Men det lät askul fakitskt!! Så vi ska till någon salnong imorgon så får de kolla lite på vårt hår sen blir det heldag på lördag och sen börjar allt 19.30 på lördag kväll :) Kan förklara bättre sen kanske :)

Imorgon är det morgonträning 8.20 med en halvtimmes uppspel och en halvtimmes intervaller ;) Seeyaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0