Träna med penicillin?!

Jaa nu får man åka hem själv efter skolan när det inte är några träningar... evelina flyttade ut redan innan jullovet och emelie flyttade för nån vecka sen..börjar kännas tomt på elevhemmet nu.. men vi e fyra tappra 93:tjejet kvar. Jag, Conne, Jennifer och Annna. Som det ser ut just nu kommer nog alla stanna till sommarn och flytta ut efter det. Det är ganska svårt att hitta lägenheter här i studentstaden...

Okej, annars då? Jodå det är väl helt okej nu.. jo men det är bra. Lite jobbigt bara att man tydligen hade svinkoppor?!?! hade ett typ sår under läppen förra veckan men visste inte vad det var sen fick jag två till och kom då på att det kunde vara svinkoppor.. gick till vårdcentralen i måndags och fick nån salva och penicillin .. ååhh va less jag var.. ville bara komma hem och gråta typ. Men men, det blir inte värre nu iaf och smittar inte längre imorn så.. aa kommer fortfarande ha såren i ansiktet men.. det försvinner väl så smånging om. Fick ett fint litet "krya på dig" kort och en daim av mamma igår, glad blev jag! Ibland behöver man bara något litet för att bli på bättre humör :)



:)


Fick ett paket av Z-Athletica idag. Det var värmebyxor som jag skulle testa och dom satt verkligen perfekt! Assköna var dem, så ska snart svara till dem att de var hur bra som helst!! :)

Juste vi hade ju faktiskt match mot Dalens elitserielag i måndags i DM. Vi vann matchen mot Umeå City förra veckan så nu var det Dalen i semi. Förlidare dock med 4-2, men vi ska ändå vara nöjda. Det var ändå en ganska jämn match, lr asså vi blev inte utspelade precis, det var bara det att vi hade svårt att ta oss in i deras slott. Vi hade ändå bollen upp e i anfall men kom inte in. Ja jag äter penicillin men fick träna ändå sa läkaren så jag antar att det är lugnt.

Ne nu ska jag ta tag i mitt svenskaarbete som jag ligger gaanska mycket efter i. Det gör i för sig all amen ändå...



Kladdkakan vi gjorde igår, asgod!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0