Två år med älsklingen!!!!

Okej jag vet att jag inte har skrivit på en vecka, mitt internet har inte funkat, lr a.. jag trodde att det inte funkade. Hur som helst har jag lite att berätta om men en sak som jag tänker ta upp först det här!

I torsdags den 17:e februari hade jag och Daniel varit tillsammans i två år!!! Asså det är ändå ganska länge ändå!! Och ja jag älskar honom fortfarande lika mycket!! Var hemma både förra helgen och den här helgen och det e så mysigt att vara med honom! Många undrar om det inte e jobbigt att bo så långt ifrån varandra. Joo det e klart det e, saknar han hela tiden, men vill man så går det!!





Älskar dig mest av allt älskling och kommer alltid att göra!!!! <333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0