Vad är ditt mål?

Hej blogg.

Hade samtal med Peter idag istället då det inte blev av igår. Ja jag gick upp för tidigt i onödan men var med på ettornas träning och även tvåornas som jag skulle varit på så fick lite extra träning bara. Sen vare träning på kvällen också så det blev tre träningar plus lite brutalbänk så aa.. men det var kul. Får typ 21 varje gång jag kör brutalbänken nu, rekordet är 22 så ligger ändå i ganska bra form.

Idag var vi träninglediga då va har match imorgon. Hade som sagt samtal med Peter i morse. Det är ett samtal som alla tvåor har men jag hade inte gjort mitt då jag var borta förut så det var därför jag gjorde det nu. Aa det gick bra, vi pratade lite om hur det var och hur det gick med innebandyn och så. Fick även plocka fram egenskaper som jag kunde förbättra och som redan var bra för att nå ett mål jag själv fick välja. Sen skulle hur vi uppnått målet genom att låtsas att man redan nått det. Fattar ni vad jag menar? Kanske inte men aa skitsamma. Jag sa att jag ville komma med i landslaget, vilket jag alltid har velat. Så aa.. vi får se hur det blir med detta men det är mitt mål iaf!

Efter samtalt tränade vi lite på frislag vi umeåbor som ska med till finnkampen. Vi är 6 stycken från Umeå och fyra av oss ska troligtvis spela i samma femma så det passade ju bra. Dessutom ska David som jobbar på dragonskolan med också så han hjälpte oss lite.

Annars då? Jo jag har svenska debatt imorn. Jag och Johan i min klass ska vara mot abort och möta Hugo och Lennartsson som kommer vara för. Mmm kommer typ bli fight?!!

Ne nu ska jag kolla lite på det och aa.. försöka sova i tid för en gångs skull!!

Tagga match mot Umeå City i DM imorn då!!

Juste, Rebecca Heed Arvidsson har fått rigbloggen nu efter albin. Tror ni inte 94:orna har hittat det fina youtubeklippet då jag, Felicia, Ida och Elin uppträder till kiss när vi var 10år!! Haha aa vad ska man göra, ibland får man bjuda på sig själv och visa upp lite dolda talanger, eller vad säger ni? ;)

www.rigumea.blogg.se om ni vill läsa den.. men ni måste ju inte om ni inte vill ;)

Ne nu ska jag dra! Tjoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0