Komma igång med träningen igen!!!

Hej blogg!!

Hahah sådär startar man ett inlägg om man heter Emelie Edström och har hand om rigbloggen ;) Hahah vi har en rigblogg där en spelare på rig har hand om bloggen varje vecka... när man har haft bloggen i en vecka skickar man vidare den till en kille om man e tjej och tvärt om... hahha och nu har Pontus skickat vidare bloggen till miigg......weeeeeeei!!! -.- så nu får ni se mig i en vecka på den bloggen också.... fast ska inte börja skriva där förns skolan börjar men ändå.... rig.blogg.se

Nog om det..... var hod Matilda på nyår och det var massa andra roliga människor där  också så det var kul. Dagen efter åkte jag, Felicia, Crippe och Daniel till vällingby och år och såg Narnia på bio.. den var bra.. värd att se!!

Skulle åkt till Hanna med Jennifer, Matilda och Elin igår och ha film/pulka/bastukväll.. lät riktigt roligt men kände att jag var helt slut och ville sova bra inför idag så det blev tyvärr itne så för mig... men det kommer andra dagar(a)


Nu är det dags att komma iväg och börja med träningen igen efter nyår!! Ska snart dra iväg och träna med Djurgårdens elitserielag vilket ska bli väldigt roligt!! Nervöst men hoppas att det går bra!
Sen är det bortamatch med RIG i Sundsvall på onsdag!!

Ne nu ska jag åka snart.. vi höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0