The last minutes.....

Hallo bloggen!!!

Nu har jag nyss skrivit ett inlägg på den andra bloggen så det blir väl int enått jätteinlägg nu :P

Träningarna har iaf börjat igen vilket känns väldigt kul. Styrka i morse vilket gick bra och sen innebandy efter skolan. Efter träningen stannade även jag och Nathalie kvar och sköt och sen gjorde vi även brutalbänk!! Mm duktiga där!! :)

Pannkaka blev det i matlådan idag.. riktigt gott!!!

Annars har det väl gått bra idag, har faktiskt varit rätt pigg ändå vilket känns väldigt skönt :)... och aa.. hahah e helt tom på ord nu... ni får läsa mitt inlägg på rigbloggen om ni vill veta vad som hänt mer idag helt enkelt :)

Oooch vet ni en saak.. snart om typ en kvaaart.. vad händer dååå???? Den 14 januari??

Jaa.. mm.. vet inte om jag vill avslöja det riktigt ;)

Men aa vi hörs imorn då..hoppas jag:) Hihhi godnatt och sov gott!!! Ska njuta lite av mina sista minutrar som 17åring!!!

Pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0