Tidig födelsedag!

Halloooj!!

Det bliev stan igår men Matilda och Elin kunde inte så det blev jag och Jennifer.. trevlans!!!!
Va var där ganska länge men det var ett tag sen man var och shoppade så det var nice. Hahah jag vet inte hur många gånger vi (mest Jennifer) hade ner galgar och grejer.. hahahha och Jennifers alla djur.. "jag ser ut som en valross i den här"..."men vill dom att jag ska se ut som en groda lr?".. hahahha ja döör.. sen var vi och kollade på "Cheap Monkey"-jeans också lr hur var det? ;) hahhaha Jennifer asså.. rolig människa det där!!! Blev tre tröjor och en ögonfransböjare för mig och typ samma för Jennifer så det avr skönt att man hittade nått. MYCKET mer värt att åka och shoppa nu och INTE i mellandagarna!!! Jag menar det e ju rea nu också men inte alls lika mycket kaos och så.

När jag kom hem försökte jag göra lite svenska... tråååk.. vill bara bli klar med det där!! Sen på kvällen åkte jag till Daniel och slog alla i kort ;) hahha!! Nybörjartur lr vaad?

Men nu kommer farmor och Reinhold och firar en förtidig födelsedag för mig sen är det match 16.15 i Björkeby med bele!!!

Tjoooooooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0