Tillbaka i Umeå efter lovet!

Så var man tillbaka i Umeå och på elevhemmet igen!! Och det känns bra? Jaa både och.. klart det är kul att komma tillbaka och träffa alla och börja med träningarna och så men kommer samtidigt sakna alla där hemma igen!!! Men ska faktiskt hem om två veckor igen på stadslagsträning så då hinner jag träffa några igen :)

Tränade med djurgården igår igen och de var kul och gick bra den här gången också. Dom var nöjda och jag fick gärna komma och träna under kommande lov också så det var kul att höra. Efter den träningen skulel vi åka hem... klockan var omkring åtta då vi satt i bilen och då kom jag på att då hinner jag ju till beleträningen också :D Så jag åkte dit och körde med dem också och fick träffa tjejerna en gång till innan jag skulle åka upp så det var kul :)

Daniel sov hos mig, åkte till skolan imorse och kom tillbaka vid hal elva typ och var där tills farmor och Reinhold kom och hämtade mig för att skjutsa mig till flygplatsen..taaack!!  Jaa det var jobbigt att åka ifrån han igen... kommer sakan han grymt mycket!!! Men jag kommer snart hem igen :)

Nu trillar dom in lite här på elevhemmet men vi är inte riktigt alla än.. men snart så :)

Jaa nu ska jag nog packa upp tror jag!!! Tjooo haa det bra allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0