Typ kaos på elevis...

Såå har man avklarat första skoldagen för året! Den var inte så jättedryg faktiskt... lr lite.. lång som fan men men, man kommer väl in i det :)

Åkte med emelie och handlade efter skolan. Jaa jag vet jag handlade igår men tänkte vara snäll och följa med henne för det e inte så jättekul att gå själv ute i snöstormen med tunga kassar att bära på.. sen hade jag faktiskt lite som jag missade att handla igår också så det var ingen fara :)

När man kommer hem är det typ kaos på elevis!!! Jaa eller tre killar står i köket och lagar mat..mmm.. och ida sundberg testar hur många bitar hennes nya mobil kan gå i om hon kastar den i golvet.... med ny menar jag en reservtlefon då hennes ifone blev överkörd av en bil...mmm.. hur är det nu med ida och mobiler.. inte så jättebra kanske ;)

Annars har jag faktiskt varit duktig och gjort enelska andalysen idag :O mm bra där.. okej den skulle varit inne innan lovet men... kan säga at tdet int eär så jättemånga som lämnat in den men nu har jag gjort den ialla fall så det känns skönt.

Testade även min nya elvärmefilt igår och idag :D Den funkade jättebra.. jättemysig var den. Ställde in den på en timme igår när jag skulle sova så stängdes den av sen när jag hade somnat.. perfekt!!!!

Sen vill jag även tacka för kortet jag fick av Ulla och Lasse!! Fick ett fint litet grattis på födelsedagenkort :D mm bara två dagar kvar nu.. känns inte som det faktiskt!

Hahah ne nu ska jag dra över till min för nuvarande andra blogg ;) Ne men som jag sa tidigare så har vi ju en rigblogg som man får blogga i varannan vecka och den här veckan är det min tur.. så jag lär väl typ kopiera det här inlägget till den också... haha ne inte riktigt men lite samma sak kommer jag skriva så det får ni vara förberädda på om ni ska läsa den ;) www.rigumea.blogg.se

Men ha det så bra sålänge så hörs vi! Imorn drar träningarna igång igen med styrka på morgonon och inneband på kvällen, wieee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0