JAG ÄR ONEKLIGEN KUNGEN PÅ RÖJ

tjo manno!
idag fick carro ledigt från bloggandet eftersom att det är hennes FÖDELSEDAG!!!!!!!!! men alla ni tusentals läsare där ute måste ju få stilla era behov så därför rycker jag in, Josefin "Jossi" Sandström! för er som inte vet vem jag är så går jag i kära carros aka linas klass här uppe i ume. episka ID2CF <3
nee men vad har hänt idag då? vad har hänt under carros (läs:miss 18) första dag som 18-åring?
dagen inleddes med lite fotboll för min del och innebandy för miss 18, nice vare! sen svenska...... inte så nice. och nu hänger vi i legendariska mitten i väntan på biologi labb med kp, tror vi har suttit här i 3 timmar snart eller nått, evelina har träsmak i rumpan säger hon om ni ville veta!
NU till lite viktigare saker!! vi hade just årets röj-flagg-turnering. jag, miss 18 och evelina! eftersom att miss 18 fyller år så fick hon gå direkt till final. jag och EVVE W i semi....tuff match på pappret men jag tog ganska lätt hem den då det visade sig att hon inte riktigt hade koll på hur man skulle tänka, kan inte säga att jag är förvånad.
jag och miss 18 i final nurå...spännande. kopplade grepp om matchen ganska snabbt med en stor ledning. men miss 18 kan man aldrig räkna bort, hon kämpade sig upp men kom aldrig direkt nära. kunde ta en relativt komfortabel seger då jag tog sista avgörande minan med förbundna ögon. så kan det va. en eloge till miss 18 dock, hon kan lira den bruden blir att passa sig när det är dags för returen!!!!!
ja nämen det var väll allt jag hade att säga, ha det bra! varma hälsningar från umeå och mig:D
neeeeee juste miss 18 råkade ut för ett litet missöde idag under lunchen, eller det hade iaf kunnat bli ett. hon höll på snubbla, inge mer med. lätt hänt.
peace out bruuuar. xoxo
(detta inlägg är såklart skrivet med en gnutta ironi så ni vet)

Kommentarer
Postat av: emelie

GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN!!!!!!! :D

2011-01-14 @ 17:22:49
URL: http://mimsus.blogg.se/
Postat av: Carro

Taack så mycket! :D

2011-01-14 @ 23:53:13
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0