Världens bästa köp!

Tjohooooheej!!!

Aasså det var världens bästa köp, rostmacka med kaviar.. varför tycker jag att det e så gott helt plötsligt?? Gjorde ett till bra köp idag.. vindruvor för 15 spänn med icakortet!!! asgoda!!

Heej alla bloggläsare!! Har precis kommit hem från killarnas match mot Thoren och de förlorade tyvärr, typ en sån match vi gjorde mot sala... 1-1 i sånna matcher nu då!! Skrev klart blogginlägget för innebandybloggen innan jag åkte och han skulle lägga upp inlägget runt tolv ikväll.. han tyckte det såg bra ut så aa... får hoppas det är okej :)

Nu ska jag faktiskt sova snart för det e viktiga matcher i helgen och jag är väldigt trött! Måste vara bra imorn!

Men vi hörs imorn säkerligen efter matchen!!

Juste glömde.. det e 4 plusgrader ute här i Umeå :O vet ifs inte vad det är hemma men ändå.. varmt!

Sov gott och ha en bra fredag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0