Vi tar nya tag!!

Heeeej igeen!!

Ledsen för att jag e lite seg ibland.. vissa tycker att jag e typ segast i världen.. andra inte.. så aa.. förlåt iaf.. men nu e jag här igen!!

Förra helgen var ju familjen uppe och överraskade mig på min 18årsdag vilket var hur kul som helst!! Annars i veckan då.. vi hade DM-match mot Iksu Ungdom i tisdags som vi vann med 7-3 tror jag det var!! Riktigt skönt!! Sen har det även varit riguttagningar för 95killarna i veckan också vilket såg bra ut!

I fredags vare dags för stadslagsräning med sthlm vilket var kuul!! Det var kul att se alla igen och att spela. Jag och Emelie "Melker" åkte ner till sthlm i fredags och han precis till träningen. Bra gick det också så det var kul! :) Även Ida, Elin, Olivia, Anna, Alex och Gabbi från Bele var med också :)





Elin, jag och Olivia! :)



Gabbi och Alex! :)






Jag och Ida! :)



Anna! :)

´

Emelie Melkersson Jansson! :)

Aa sen hade vi ju match idag mot serieledarna Sala dårå.... gick väl inte som vi tänkte.. Vi stod upp bra och spelade ändå ganska jämnt i första och andra ... men i tredje drog det iväg lite.. vi behöver inte nämna mer helt enkelt! Jag tycker ändå att det gick bra för mig. Gjorde fyra mål och blev matchens lirare så det var skönt iaf!! Men men, vi får tagga om till dubbelmötet nästa helg moir Sten Sture och Uppsala! Och även Iksu Ungdom på tisdag i en träningsmatch!

Just nu sitter vi på bussen påväg tillbaka till Umeå, vi har åkt i typ två och en halv timme så det är en bit kvar. Vet inte exakt nät vi kommer hem mee det lär bli rätt sent ikväll iaf..

Ne nu taggar vi om för veckan som kommer... 95tjejerna kommer redan imorn på uttagningarna vilket ska bli kul att kolla på !!!


Hööres!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0