Ljusterö med grabbsen och brudsen!!

tjohooo!! Jag här igen ;)

Vill börja med att säga att vi hade det jättemysigt på Jennifers land ute på Ljusterö!! Jag och Daniel kom ut lite senare på tisdagen eftersom att jag hade vart på Artro och kollat mitt knär som förresten såg jättebra ut :D Men då på kvällen efter att ha ätit grillat gick vi ner och skulle fiska vid bryggan men aa.. det gicj ju inte sådär jättebra direkt men ändå. Det blev kortspel inne i stugan istället :)

Dagen efter skulle vi ta båten till en ö och lägga oss där och sola och bada under dagen. Hahaha men man kan ju inte direkt säga att vi hade så mycket erfarenhet av det där med att köra båt! Jennifer fick börja och när vi då skulle iväg började hon gasa för fullt men hon hade nog inte riktigt svängt runt ratten ordentligt så vi gjorde värsta svängen och höll på att åka in i två båtar... hahha.. men det gick bra sen :) Daniel tog över och vi kom fram till ön. Sen vare det här med att lägga till båten vid ön också ;) Men det gick faktiskt ganska bra. Jennifer och Daniel skööte det utmärkt!! efter andra försöket men då blev det riktigt bra ;)

Vi hade värsta kanonvädret också.. jättevarmt och soligt och inte ett moln på himlen.. hur skönt som helst!!

Sen på kvällen blev det grillad kyckling och efter det kortspel och risk!! HAhah jaa.. man kan säga att jag var ganska så lättroad de här dagarna.. skrattade typ åt allt dom sa!! Men kul vare!!

Har inge bilder just nu men Jennifer tog några så ska sno dom av henne sen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0