Tränatränaträna!!

Och jag kör på med mina övingar!! Är hos sjukgymnasten 2-3 gånger i veckan!! Ska till henne imorn! Tränade lite hemma idag också, körde bålträning och core. 

Bål

       
25 Armhävningar med stabil bål  
30 Situps      
30 Sneda situps/sida    
40 Ryggups      
30 Ryggliggande höftlyft    
30 Dips på stol      
40 Jocke situps

Core        
* Byt övning varje minut.     
*Håll ställningen i 30-50s och vila ut minuten.
*Övningar:      
  Plankan      
  Vänster sida      
  Höger sida      
  Lyft vänster ben      
  Lyft höger ben



     

 

     

Det kan vara skönt att göra det ibland. Det är ungefär det här jag kan göra. Plus att jag kan träna armarna som jag också gör. Jag har bestämt mig för att jag ska göra det varje dag nu!!! Ska försöka göra det iaf!! Skriver även träningsdagbok! Dels gör jag det för att vi måste det på RIG under sommaren och skicka in varje månad och dels för att man blir med peppad då. Man vill ju liksom inte lämna hela dagboken tom. Och så har man väldigt bra koll på sin träning!

Har även stått och hållt på lite med klubba och boll idag. Zorrat lite och dribblat och så!! Känndes braaa!!

Ne tänkte faktiskt lägga mig tidigt idag. Blir typ första gången jag sover själv på hela sommarlovet :(

Godnatt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0