Nu släpper vi skolan?!

Hade en jättebra helg hemma. Det var så skönt att slippa göra allt själv. Det tar mer än dubbelt så lång tid om jag ska göra någonting. Jag menar tänkt själv om du e hemma själv och ska ta ett glas mjölk och inte ens får ut mjöklpaketet ur kylen. Det är lite drygt när jag ska äta frukost tex. Nu har jag fått ta ut mjölken ur kylen och ställa det på spisen. Ta några steg med kryckorna, ställa över mjölken från spisen till bänken. Ta några steg till och till sist ställa över mjölken från bänken till köksbordet.(Har jag redan berättat det här?) Sen tillbaka och göra lika dant med smöret, sen tillbaka och hämta yoghurten. Sen till ett annat skåp och häpta mackorna och ta dem till rosten. Sen tillbaka och hämta ett glas. Sen tillbaka och hämta en skål och en sked. Hahah asså ååh.. man får ju liksom ta en sak i taget. Åh sen ska allt tillbaka :O Men nu går det iaf fortare än förut. Jag kan typ gå med en krycka och ta lite saker i ena handen. Ser dock ut som en haltande jag vet inte vad men.. det funkar iaf :) hihhi

Och Felicia fyllde år i helgen :D Gör ett eget inlägg till det sen!!!!!!!!!

Sista provet idag!!!! Två inlämningar kvar sen är det slut på skolan!!!!!!!!! För ett tag iaf! Har väl gått sådär nu på slutet. Men jag måste få in i mitt huvud att man inte måste ha mvg i allt. Det är faktiskt inte dåligt med vg heller!!!!! Har väl kanske 10 mvg och 5 vg lr nått sånt...har inte riktigt hunnit prioritera alla ämnen först men..aa är ganska nöjd ändå. Men nu släpper jag faktiskt skolan!! Så snälla prata inte om den på ett tag.. jag orkar inte höra massa om den. Nu är det sommarlov och sen tar vi nya tag i trean igen lr hur? Inget mer skolprat nu jag pallar inte. Nu ska det vara sommar!!!!!!!!!!! :)

Okej knät då? Jaa det går sakta men säkert framåt. Har börjat med lite nya övningar nu idag faktiskt. Kunde dock inte göra alla fullt ut då jag inte kan stå på ett ben än men.. det kommer :) Började även igår och idag med att köra den styrka jag kan som situps, ryggups, plankan, dips och armhävnigar. Så ska köra på nu!! Så här det knät ut nu iaf :


 

Satan vad blek jag ser ut :O Det e blixten jag lovar... hah..men såhär ser det ut nu iaf. Men det blir nog inte så jättefarligt sen får vi hoppas :)

ååh juste jag vägde mig igår..hade gått ner 5.5kg nu på två månader... :( Men jag ska äta och träna upp mig igen jag lovar!!!

Snart är det sommarlooooooov :D Ska hem imorn också:) hihhi!!!



Jättefulbild men ville bara visa mitt hår som mamma har slingat på mig!! Mycket bättre än när frisören gjorde det sist.. då blev det oranget-.- men nu känns det bättre iaf!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0